יו"ר מטה חרדים בליכוד: "לא מתכוון לקחת קולות של מצביעי ש"ס או ג"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר מטה חרדים בליכוד: "לא מתכוון לקחת קולות של מצביעי ש"ס או ג"

    שלמה קרעי שמונה על ידי ראש הממשלה ליו"ר מטה חרדים בליכוד, התייחס למינוי וסיפר על שנות ילדותו שגדל בבית חרדי והכרת כלל הזרמים החרדים. "הרצון הוא לקחת קולות של צעירים חרדים שאינם מתכוונים להצביע או מתכוונים להצביע לעוצמה יהודית"

    שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שמינה ראש הממשלה את ח"כ שלמה קרעי ליו"ר מטה חרדים בליכוד. מגיב קרעי לראשונה על התפקיד ואומר כי המטה כלל לא פונה לחרדים שמצביעים ש"ס או יהדות התורה, הוא פונה לחרדים שמצביעים לעוצמה יהודית או שלא מצביעים כלל בפרט בני הדור הצעיר.

    קרעי התייחס לתקופת עברו ואמר: "כמי שגדל במשפחה חרדית, למד במוסדות חרדיים וחרד"לים, שירת בגדוד "נצח יהודה" של הנח"ל החרדי ומקיים אורח חיים תורני, אני מכיר את הניואנסים והזרמים בחברה החרדית ואת קהלי היעד הרלבנטיים לקמפיין זה".

    לא נלחמים בש"ס או בג' אומר קרעי, לדבריו "יש פוטנציאל גדול מאוד של קולות חרדים, צעירים בפרט, שלא טורחים כלל להצביע או שמצביעים למפלגות אחרות, שאינן ש"ס או ג', ביניהן גם כאלו שלא עוברות את אחוז החסימה. אם עד היום אותם צעירים היו "בעיה" של המפלגות החרדיות, הסכנה הקיומית בבחירות האלו והמאבק על כל קול, הפכו אותם לקהל היעד של הליכוד והמחנה הלאומי כולו, הם ולא מצביעי המפלגות החרדיות".

    עוד הוסיף קרעי, "מדובר בצעירים אידיאולוגיים שכאשר יבינו ש"עת צרה היא ליעקב" יקיימו את המשך הפסוק "וממנה יוושע" ויחזקו את הליכוד ואת גוש הימין כך שתוכל לקום ממשלה יציבה שלא תהיה תלויה בקפריזות למיניהן. מיותר לציין, שמדובר במטרה המשותפת גם למפלגות החרדיות שרק המחשבה על לפיד חלילה בראשות הממשלה מעבירה בהן חלחלה".

     



    0 תגובות